Klachtenregeling Diensten
Klachtenregeling Diensten: Bij Access to life staat klanttevredenheid in een hoog vaandel en streven wij altijd naar de beste mogelijke service en kwaliteit van onze diensten. Mocht er onverhoopt iets niet volgens plan verlopen, dan streven wij ernaar eventuele klachten snel en adequaat op te lossen via onze klachtenregeling.
Klachten indienen:
- Waar te melden: Neem bij klachten eerst contact op met Beauty & Health Salon Access to life.
- Contact: Gebruik ons contact formulier.
- Klachtenregeling: Wij hebben een goed bekendgemaakte klachtenregeling en behandelen uw klacht volgens deze procedure.
- Termijn: Dien uw klacht zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 dagen na de aanleiding, bij ons in. Zorg voor een volledige en duidelijke omschrijving.
Klachtenregeling Diensten en Behandeling:
- Reactietermijn: Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een reactie van ons. Indien een langere verwerkingstijd nodig is, ontvangt u binnen 14 dagen een bericht van ontvangst en een indicatie van wanneer u een uitvoeriger antwoord kunt verwachten.
- Herstel bij gegronde klacht: Is uw klacht gegrond, dan zullen wij de dienst en/of behandeling (met uitzondering van een complete kuur) opnieuw uitvoeren zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels aantoonbaar zinloos is geworden en u dit schriftelijk kenbaar maakt. Let op: dit geldt niet als u de reglementen en/of adviezen niet correct heeft opgevolgd.
Klachtenregeling Diensten en Geschillenregeling:
- Bemiddeling: Indien een klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- WebwinkelKeur: Wij zijn aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Bij onopgeloste klachten kunt u zich wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), die gratis bemiddelt. De ledenlijst is hier te vinden: WebwinkelKeur ledenlijst.
- Onafhankelijke geschillencommissie: Lukt bemiddeling niet, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur. De uitspraak van deze commissie is bindend voor zowel de ondernemer als de consument. Er zijn kosten verbonden aan het voorleggen van een geschil aan deze commissie, die door de consument moeten worden betaald.
EU-klachtenplatform:
- ODR-platform: Vanaf 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU hun klacht ook aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze via dit platform indienen.
Overige bepalingen:
- Opschorting van verplichtingen: Het indienen van een klacht schort de verplichtingen van de consument/cliënt aan de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
- Annulering beleid van Access to life en afspraken: Voor het annuleren van uw afspraak zijn geldende regels verbonden.
- Bedankt voor uw vertrouwen in onze praktijk en webshop.
Links
Info
Openingstijden
Maandag t/m Donderdag 10.00 uur tot 20.00 uur
Vrijdag 15.00 tot 18.00 uur
Reviews
Contact
Volg ons op
Diversen
Onze lezers beoordelen ons met een:
4.9 / 5 op basis van 42 reviews
In september mijn 1e behandeling gehad en daarna direct begonnen met de producten (in de ochtend en in de avond). Sowieso direct na de behandeling kreeg ik veel complimenten over mijn huid. En nu ik dagelijks de producten gebruik zie ik er frisser uit, mijn huid is zachter en ook strakker. En ook mijn omgeving merkt het vaak op! Ontzettend blij mee en blijf het zeker gebruiken!
Lonneke
Lonneke